Organizacja eventów i imprez firmowych – Warszawa

Planujesz organizację imprezy firmowej? Wyjdź poza schematy i nadaj temu wydarzeniu prestiżowego, nietuzinkowego charakteru. Pomożemy Ci ją zorganizować w wyjątkowej sali na eventowej mapie Warszawy.

Organizacja eventów firmowych z SEN EVENTS – dlaczego warto?

Do Twojej dyspozycji oddajemy nowoczesną salę konferencyjno-bankietową, która może zostać zaaranżowana w dowolny sposób. Na każdą imprezę tworzymy zupełnie nowy, unikatowy wystrój, który precyzyjnie wpisuje się w jej specyfikę – bez względu na to, czy planujesz konferencję biznesową, bankiet czy elegancką galę.

Nasza sala konferencyjno-bankietowa to niemal 400 m2 powierzchni ze spektakularnym widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy. Lokalizacja w nowoczesnym budynku w dzielnicy Powiśle w połączeniu z szerokimi możliwościami aranżacyjnymi, jakie daje sala, sprawia, że imprezy firmowe organizowane przez SEN EVENTS na długo pozostają w pamięci.

Zapewniamy również:

  • pełne wsparcie organizacyjne – organizacja eventów to nasza specjalność, dlatego zorganizujemy dla Ciebie również catering, oprawę artystyczną i zaplecze techniczne eventu,
  • doradztwo techniczne i organizacyjne,
  • obsługę techniczną na czas eventu.

Urządź swoją imprezę w biznesowym centrum Warszawy i zafunduj wyjątkowe doświadczenia swoim gościom.

Interesuje Cię organizacja eventów nad Wisłą z SEN EVENTS? Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji, jak również pomoże w rezerwacji dogodnego dla terminu wydarzenia.

logo foot big 1

Ul. Wioślarska 6
00-411 Warszawa

Dział sprzedaży i realizacji wydarzeń

+48 553 568 533
magda@senwarsaw.pl

+48 793 027 027
malwina@senwarsaw.pl