Organizacja eventów i imprez firmowych – Warszawa

Planujesz organizację imprezy firmowej? Wyjdź poza schematy i nadaj temu wydarzeniu nietuzinkowego charakteru.
Pomożemy Ci zorganizować event w wyjątkowej sali z panoramicznym widokiem na Wisłę.

Organizacja eventów firmowych z SEN EVENTS – dlaczego warto?

Do Twojej dyspozycji oddajemy nowoczesną salę konferencyjno-bankietową, która może zostać zaaranżowana zgodnie z Twoimi wymaganiami.
Na każdą imprezę tworzymy zupełnie nowy, unikatowy wystrój, bez względu na to, czy planujesz konferencję biznesową, bankiet czy elegancką galę.

Nasza sala konferencyjno-bankietowa to 350 m2 powierzchni ze spektakularnym widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy. Lokalizacja w nowoczesnym budynku na Powiślu w połączeniu z szerokimi możliwościami aranżacyjnymi sprawia, że imprezy firmowe organizowane w SEN EVENTS na długo pozostają w pamięci.

Szukasz nowoczenych rozwiązań, które zaskoczą Twoich gości? Organizacja wyjątkowych eventów to nasza specjalność. Zespół ekspertów SEN EVENTS zadba o każdy element planowanego spotkania. Sukces Twojej imprezy firmowej zagwarantują: nowoczesna przestrzeń, niebanalne menu Szefa Kuchni SEN EVENTS, oprawa muzyczna, scenografia i najnowsze rozwiązania technologiczne. Powierz nam swoje marzenia, a my przekujemy je w rzeczywistość! 

Urządź swoją imprezę w biznesowym centrum Warszawy i zagwarantuj wyjątkowe doświadczenia swoim gościom.

Interesuje Cię organizacja eventów nad Wisłą z SEN EVENTS? Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji, pomoże w rezerwacji dogodnego terminu wydarzenia.

Skontaktuj się z nami: event@senevents.pl

logo foot big 1

Ul. Wioślarska 6
00-411 Warszawa

Dział sprzedaży i realizacji wydarzeń
event@senevents.pl
+48 553 568 533
+48 793 027 027